2010. november 9., kedd

Tejszínes-gombás harcsaragu

Kis családom nagy kedvence az afrikai harcsafiléből készült tejszínes-gombás harcsaragu. Pár éve, amikor először vettem afrikai harcsafilét, kaptam hozzá egy recepfüzetet, az egyik abban található receptet módosítottam.

Tejszínes-gombás harcsaragu:

Hozzávalók 4 személyre:
60 dkg afrikai harcsafilé
1 kis fej vöröshagyma
25 dkg gomba
2 dl tej
2 dl főzőtejszín
só, bors

A harcsafilét kb. 2 cm-es kockákra vágom, lesózom és állni hagyom.
A vöröshagymát megpucolom, apróra szelem és kevés olajon megpirítom. Hozzáadom a szeletelt gombát (én konzervet használok), rövid ideig párolom.
Felöntöm a tejjel, tejszínnel, ha forr belerakom a halkockákat, sózom, borsozom és pár perc alatt készre főzöm.
Rízzsel, vagy krokettel tálalom.

Az eredeti recept friss kaprot is ír, úgy is kipróbáltam és szerintem isteni! A család többi tagja viszont megvétózta a kaprot... így azóta nálunk a fenti módon készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése