2010. november 8., hétfő

Gesztenyés babapiskótás szelet

Hétvégén kolléganőm által adott másik receptet próbáltam ki. Külsőre és összetevőkben is hasonlít az Emeletes élvezetre, mivel minden volt hozzá itthon, elkészítettem. Sütés nélkül készíthető finomság, nekem jobban ízlett, mint az Emeletes élvezet. Ezt is Andi konyhájából vette, azt hiszem érdemes lesz itt jobban körülnéznem.

Gesztenyés babapiskótás finomság:


Recept:

Alap: 2 cs. gesztenyemassza, 25 dkg darált keksz, 15 dkg porcukor, 1 ampulla rum aroma - ezeket kevés tejjel összegyúrtam, szögletes jénai aljába nyomkodtam.

Krém: 3 cs. vanilia puding 9 dl tejjel felfőzve, ha kihűlt 25 dkg margarinnal habosra keverem.

A krém felét a gesztenyés alapra kenem. Rumaromás tejbe mártott babapiskótával kirakom, krém másik felét rákenem.
A tetejére keményre vert Hulala tejszínt tettem (250 ml) és Rokokó tortadarával díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése