2010. november 19., péntek

Csirkemájjal töltött gomba bacon szalonnába göngyölve

Folyamatosan bővül a kipróbálandó receptek listám, Novák Tata kedvencét ráadásul az elsők között akartam kipróbálni. Miután megvettem a csirkemájat és megnéztem milyen fűszereket is ajánl Millie, rájöttem hogy nem csirkemájat, hanem brydzát kellett volna vennem... Így Novák Tata kedvence marad a listán, az én repertoárom viszont egy saját kreálmánnyal bővült.

Csirkemájjal töltött gomba bacon szalonnába göngyölve

Hozzávalók:
0,5 kg csirkemáj,
közepes fej vöröshagyma,
gomba, bacon szalonna

Az apróra vágott vöröshagymát libazsíron megfonnyasztom, hozzáadom a kis kockákra vágott megtisztított csirkemájat. Kg. 15 perc alatt közepes lángon készre sütöm. A tűzről levéve sóval, borssal, majorannával, kakukkfűvel ízesítem. Közben megtisztítom a gombákat. A csirkemájjal megtöltöm, baconszalonnába tekerem, kizsírozott jénaira teszem, kevés száraz fehérbort öntök alá és közepes lángos 30-35 percet sütöm, amíg a szalonna szép piros nem lesz. Nagyon finom falatkák lettek belőlük, mindenki dícsérte. Előételként magában ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése