2010. november 8., hétfő

Emeletes élvezet

Egy kolléganőm adta ezt a receptet, ő Andi konyhájában találta.

Emeletes élvezet:

 

1. réteg: 25 dkg darált keksz, 5 dkg lágy margarin, 5 dkg porcukor, kevés tej
A hozzávalókat linzertészta keménységű tésztává gyúrtam, kevés keksszel meghintett szögletes tálba tettem.

2. réteg: 25 dkg túró, 9 dkg porcukor, 2 dl Hulala tejszín, 1 csomag vaniliás cukor
A túrót összekevertem a két fajta cukorral. A tejszínt kemény habbá vertem, belekevertem a túrót és a masszát a kekszre simítottam.

3. réteg: 2 cs. Aranka vaníliás krémpor, 5 dl tej, 1 cs. vaníliás cukor
Habverővel kemény habbá vertem, majd a túrókrémre simítottam.

4. réteg: 2 dl Hulala tejszín
Kemény habbá vertem, majd a vaníliás krémre simítottam. A tetejére Rokoko tortadarát tettem.

Pillanatnyilag a hűtőben pihen, teszt majd uzsonnaidőben.

A teszt sikeres volt, mindenkinek nagyon ízlett, nagyon laktató süti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése