2016. november 30., szerda

Csicseriborsós csirkemell

Nemrég vettem csicseriborsót, párom választotta hozzá a receptet, csicseriborsós csirkemell készült belőle, cserépedény helyett Tupperes UltraPro tálban.

Csicseriborsós csirkemell:




Hozzávalók:
200 g csicseriborsó
1 pár csirkemellfilé

bors
olivaolaj
1 fej vöröshagyma
1 teáskanál őrölt fahéj
2 evőkanál kakukkfű
3 db paradicsom
2-3 gerezd fokhagyma
finomliszt
fekete olívabogyó

Elkészítés:
A csicseriborsót előző este beáztatom. 
Friss vízzel felteszem főni, sóval, borssal ízesítem, 1,5-2 óra alatt puhára főzöm. Közben a csirkemellfilét 4 szeletre vágom, besózom, lisztben megforgatom és kevés olívaolajon barnára sütöm.
Az edényem aljába teszem a megsült csirkemelleket, rárakom a leszűrt csicseriborsót.
Abba a serpenyőbe amiben a húst sütöttem teszek még egy kis olívaolajat,  a rusztikusra vágott vöröshagymát, az összezúzott fokhagymát és a nagyobb darabokra vágott paradicsomot beleteszem, sóval, borssal, fahéjjal és kakukkfűvel ízesítem és lassú tűzön 10 percig párolom. A csicseriborsóra kanalazom, fekete olívabogyóval színesítem és előmelegített sütőben fél órát sütöm.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése