2016. november 21., hétfő

Tejszínes sütőtökös csirkecomb

Évekkel ezelőtt nyomtattam ki a Zamat és Illat blog tejszínes sütőtökös csirkecomb receptjét. Isteni finom lett!

Tejszínes, sütőtökös csirkecomb:


Hozzávalók:

4 egész csirkecomb
50 dkg sütőtök
30 dkg gomba
2 közepes méretű vöröshagyma
2,5 dl tejszín
1 citrom
2-3 ek. olívaolaj
5 dkg vaj
só, bors, chilipaprika

A combokat sóztam, citromlével meglocsoltam. Olajon a csirkecombokat az egyik vastagabb szeletekre vágott hagyma kíséretében minden oldaláról szép pirosra sütöttem, olyan bő félkész állapotúra.
Közben a vajon megpároltam a másik hagymát, szintén rusztikusra vágva, majd hozzáadtam a szeletelt gombát (én laskagombát használtam) és a felkockázott sütőtököt is. Sóztam, borsoztam, egy fél chilipaprikát is beleszeltem. 5 percig pároltam, majd hozzáadtam a tejszínt.
A csirkecombokat jénaiba rendeztem, ráöntöttem a zöldséges-tejszínes keveréket, majd 175 fokos előmelegített sütőben 35 perc alatt összesütöttem-pároltam. Barnarízzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése