2010. december 28., kedd

Édes körtébe fészkelt sokmagvas csirke

Trinity Zamat és illat nevű blogjában akadtam az Édes körtébe fészkelt sokmagvas csirke receptjére. Egyből az elkészítendők listámra került, Karácsonykor ki is próbáltam. Nekem ízlett, szeretem a gyümölcs és hús kombinációját. A körte roppanós maradt, volt aki ezt kifogásolta.

Édes körtébe fészkelt sokmagvas csirke:



Recept:

40 dkg csirkemellfilét apró kockára vágok. Boltban kapható magkeveréket (tökmag, napraforgómag, fenyőmag) kevés olajon megpirítok, hozzáadok 1 ek. mézet és a csirkemellet. Megpirítom. Közben a körtét meghámozom, magházát kivágom, belsejét kimélyítem. A megpirult húst 15 dkg reszelt trappistával összekeverem, ezt a tölteléket a félbevágott körtékbe kanalazom. A kikapart körtebelet a maradék hússal köré szóróm, 170-180°C-ra előmelegített sütőben pár perc alatt pirosra sütöm. Köretnek rízst kínáltam mellé, én köret nélkül ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése