2011. április 26., kedd

Nyúlpaprikás galuskával

Wiselady blogját nézegetve megkívántam a nyúlpaprikást. Úgy készítettem ahogy egy sima paprikáscsirkét készítnék, csak fokhagymát is tettem bele.Galuskával, csemegeuborkával ettük.

Nyúlpaprikás:


A megtisztított nyulat feldaraboltam. 1 fej apróra kockázott vöröshagymát kevés zsiradékon lepirítottam, hozzátettem 2 gerezd apróra vágott fokhagymát. Pirospaprikával meghintettem, beletettem a feldarabolt nyulat. Jól átforgattam, sóval, borssal ízesítettem. Kevés vizet tettem alá, amit folyamatosan pótoltam.

A galuskát Horvát Ilona receptje szerint készítettem. Összekeverek 1 tojást, 1 dl tejet, 2 ek. olajat. Gyors mozdulatokkal hozzákeverek 25 dkg lisztet, 1 kiskanálnyi sót. Forrásban lévő vízbe galuskaszaggatóval beleszaggatom. Mikor felsött a víz tetejére leszűröm, vízzel átöblítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése