2011. február 22., kedd

Lala kifli

A szülinap sós rágcsálnivalója a Lala kifli volt. 5-6 éve találkoztam először a receptjével az nlc-n, többször is elkészítettem, mindig nagy sikere volt.

Lala kifli


Lusta voltam előkeresni a receptemet, így most Limara oldaláról szedtem le.

Hozzávalók:

1 kis pohár joghurt
2 tojás
csipet só
1 dl tej
1 dl olaj
2 ek. cukor
70 dkg liszt
5 dkg élesztő

A hozzávalókat kenyérsütő gépben dagasztom, kelesztem. Mikor megkelt lisztezett gyúródeszkára borítom, négy egyforma darabra vágom, majd ezeket is megfelezem.
Egyet vékony kör alakúra nyújtok, megkenem 20 dkg margarin és 1 ek. só keverékével. Beborítom egy másik kinyújtott lappal, 16 cikkre vágom. Egyesével feltekerem őket és sütőpapírral bélelt tepsire teszem. 15-20 percig kelesztem, 200 °C-ra előmelegített sütőben 9-10 percig sütöm. 64 db kis kifli lesz belőle.

Frissen a legfinomabb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése