2018. augusztus 28., kedd

Tócsni csirkemellel és spenóttal

Kaptunk spenótot, ehhez kerestem receptet. Ezt találtam.

Rakott tócsni csirkemellel és spenóttal


Hozzávalók:

A tócsnihoz:
80 dkg krumpli
2 tojás
6 dkg liszt
5 dkg tejföl + a tálaláshoz
1 fej vöröshagyma
só, bors
vaj a tálhoz

A töltelékhez:
25 dkg csirkemellfilé
40 dkg spenót
1 ek étkezési keményítő
őrölt szerecsendió

Elkészítés:

A spenótot megmossuk, szűrőbe tesszük, forró vízzel leöntjük, majd hideg vízzel átöblítjük. Ha lecsöpögött felaprítjuk.

A tócsnihoz a meghámozott burgonyát lereszeljük, összekeverjük az apróra vágott vöröshagymával, tojással, liszttel, tejföllel, ízlés szerint sózzuk, borsozzuk.

A csirkemellfilét felkockázzuk, a töltelék hozzávalóit is összekeverjük.

Egy hőálló tálat kivajazunk, beletesszük a tócsni felét, ráhalmozzuk a tölteléket, majd rásimítjuk a maradék tésztát.
180 fokra előmelegített sütőben sütjük 30-40 percig.

Az eredeti recept arányaitól én eltértem. Kettőnknek csináltam, így a tócsni hozzávalóit megfeleztem, csirkemellfiléból viszont fél kg-ot tettem bele. Kb. 6 marék spenótunk volt, ennyit tettem bele.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése