2017. november 23., csütörtök

Karamellás-mogyorós sajttorta

Nagyon finom! A eredeti receptet itt találtam. Én kicsit módosítottam rajta. (Cukor helyett xilit, kevesebb mascarpone, +krémsajtot elhagytam, karamellkrémet sem készítettem és a díszítés is elmaradt.)

Karamellás-mogyorós sajttorta





Hozzávalók:

50 g sós földimogyoró,
140 g zabkeksz, (1 csomag)
100 g vaj,
500 g mascarpone,
100 g xilit,
40 ml karamell likőr (nálam tofee krémlikőr),
2 dl habtejszín,
1 cs. zselatin fix

Elkészítés:

A földimogyorót és a zabkekszet aprítógépben összeaprítjuk, hozzákeverjük az olvasztott vajat és egy sütőpapírral bélelt tortaformába egyengetjük. Amíg a krém elkészül hűtőbe tesszük.
A krémhez robotgéppel kikeverjük a mascarponét, xilitet, a likőrt, habtejszínt és a zselatin fixet. Rásimítjuk a kekszes alapra és minimum 4 órára a hűtőbe tesszük.

Gyors és finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése