2017. október 7., szombat

Mákos bögrés sütemény

Latsiakonyhájából választottam a receptet, egy nagyon egyszerű bögrés mákos kevert. Én meggyet is tettem bele jócskán, mert mi úgy szeretjük.

Mákos bögrés sütemény



Hozzávalók:
1 bögre liszt,
1 bögre cukor,
1 bögre darált mák,
1 tk sütőpor,
1 bögre tej,
1 tojás,
50 ml olaj

3-4 marék magozott meggy

A tojást, a tejet és az olajat egy tálban összekeverjük. 
Hozzákeverjük a cukrot, a lisztet, sütőport és a mákot. 
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük. (A recept 20x20-ast ír, nekem ilyen nincs, de hasonló kerületűt kerestem.) 
A tetejét megszórjuk a magozott meggyel. 
107 fokra előmelegített sütőben légkeverésen 30 perc alatt megsütjük.
Ha kihűlt, kockákra vágjuk. 

Finom lett nagyon, pedig nem is volt elég mákom itthon, így több lisztet tettem hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése