2017. szeptember 29., péntek

Kukoricalisztes gyümölcsös kevert sütemény

A Kifőztük magazin receptjét készítettem el. Gyors és finom kevert süti.

Kukoricalisztes gyümölcsös kevert sütemény:



Hozzávalók:

17 dkg liszt,
10 dkg kukoricaliszt
11 dkg cukor
1 vaníliás cukor
1 tk. szódabikarbóna
2 tk. sütőpor
csipet só,
2,4 dl natúr joghurt
1 ek citromlé
2 tojás,
80 ml olívaolaj,
2 alma,
2 marék magozott meggy


Elkészítés:

Egy nagy tálban kézi habverővel elkevertem a tojásokat, belekevertem a joghurtot, olívaolajat, citromlevet, cukrokat. Hozzátettem a lisztet, sütőport, szódabikarbónát, sót és habverővel csomómentesre kevertem.
A masszát kizsírozott, kilisztezett tortaformába öntöttem, elegyengettem, a meghámozott almakockákat és meggyet a tetejére tettem és kicsit belenyomkodtam.
180 fokon 45 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése