2017. január 5., csütörtök

Majonézes virslis lencsesaláta

Szilveszterre készítettem, de annyira finom lett, hogy gyakrabban fogom elkészíteni. Két oldalról néztem össze a receptet. Az alapötletet Konyhamánia Edit módra adta, de Andi konyhájában is kutakodtam.

Virslis lencsesaláta



Hozzávalók:
20-25 dkg lencse
4 db juhbeles virsli (én sajtosat vettem)
7 ek. majonéz
7 ek. tejföl
1 kávéskanál mustár
pár csepp citromlé
2 db közepes ecetes uborka
1 nagy fej lilahagyma

Elkészítés:
A lencsét sós, babérleveles vízben megfőzzük. A virsliket megfőzzük, felkarikázzuk. A hagymát félbe vágjuk, vékonyan felszeljük. Az uborkát apró kockákra vágjuk. A majonézt elkeverjük a tejföllel, mustárral, cirtomlével, sózzuk, borsozzuk. Belekeverjük a megfőtt lencsét, a felkarikázott virslit, a hagymát, uborkát. Egy napig állni hagyjuk, hogy az ízek összeérjenek.
Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése