2013. március 25., hétfő

Kráter süti

A Kráter süti recepjét is Andi konyhájában találtam pár évvel ezelőtt. Régóta szemezgettem a recepttel, most elkésztettem. Nagyon egyszerű és finom, kiadós süti, bekerült a repertoáromba.

Kráter süti:


Hozzávalók:
A pudinghoz: 2 csomag vaniliás puding, 9 dl tej, 6 evőkanál cukor

A tésztához: 5 tojás, 25 dkg cukor, 1 cs. vaníliás cukor, 1 dl tej, 1 dl olaj, 25 dkg liszt, 2 evőkanál kakaó, 1 csomag sütőpor

A mázhoz: 2 kis pohár tejföl, 4 evőkanál porcukor, 1 cs. vaníliás cukor

Elkészítés: A pudingot megfőzzük, gyakori kevergetéssel hűlni hagyjuk

A tojássárgákat a cukorral, vaníliás cukorral habosra keverjük. Lassan hozzáadjuk a tejet, az olajat, majd a lisztet, kakaóport, sütőport, majd a tojások keményre vert habját. Vajjal, liszttel kikent tepsibe tesszük (én sütőtepsiben csináltam), és kanállal beleszaggatjuk a pudingot. 6-os fokozaton kb. 30-35 percig sütöttem. A tejfölt összekeverjük a cukrokkal és a forrón kivett sütire öntjük.

Sütés előtt
 Sütés után

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése