2017. december 2., szombat

Csirkemellsonka

Az Intenset diéta során sok csirkellmellsonka fogy. Egy zárt csoportban osztották meg a házi csirkemellsonka készítését.
A recepthez írtam mennyiséget, de a lényeg az elkészítés módja, mindenki saját szájíze szerint ízesít.

Csirkemellsonka


Hozzávalók:

60 dkg csirkemellfilé
4 gerezd fokhagyma
2 kk. só
őrölt feketebors

Elkészítés:
A megmosott csirkemellfilét apróra vágjuk, hozzáadunk 4 gerezd apróra vágott fokhagymát, sóval borssal ízesítjük. Zöldfűszereket is tehetünk bele. Az egészet késes aprítóba tesszük és pépesítjük. Sütőpapírban hengerré tekerjük, a levegőt kinyomkodjuk belőle. Alufóliába is betekerjük és 180 fokra előmelegített sütőben 45 percig gőz fölött pároljuk. Ehhez egy tepsibe vizet engedünk, arra rácsot teszünk és az egészet lefedjük, vagy én a Tupperes Pro tálamba kevés vizet tettem, belefektettem a batyutt, lefedtem és készre pároltam. Nagyon finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése