2016. május 4., szerda

Kiflikoch

Az iskolai menzán mindig is nagy kedvencem volt a kiflikoch. Egyszer már megpróbáltam elkészíteni, de a kifli nem lett jó, száraz, ropogós lett. Most viszont tökéletesre sikerült.

Kiflikoch:



Hármunknak 6 kiflit karikáztam fel. Kivajazott tepsibe tettem egy réteg kiflikarikát. Vaníliás tejjel meglocsoltam, mazsolával megszórtam, majd egy kis cukrozott kakaóval is meghintettem. Addig folytattam a rétegzést, amíg az összes kifli elfogyott. Vajat kockáztam a tetejére, majd forró sütőbe dugtam. Időnként vaníliás tejjel meglocsoltam.

Közben egy híg madártej féleséget készítettem. 4 tojás sárgáját 4 evőkanál cukorral és 1 evőkanál liszttel kikevertem, 1 l tejet adagolva hozzákevertem, majd folyamatos keverés közben készre főztem. Isteni finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése