2014. november 3., hétfő

Kinder tejszelet

A gerekek nagyon szeretik a bolti Kinder tejszeletet. Mióta ráakadtam a receptre és mutattam nekik, folyamatosan klrdezgették, hogy mikor csináljuk meg. Nos, hétvégén eljött ennek is az ideje. A tésztát az utolsó pillanatban egy kisebb tepsibe öntöttem, nem kellett volna. Így vastag lett és valamint addig nézegettem jó e már, hogy végül kiszárítottam. A krém viszont tökéletes lett! Ja, a recept az apróséf oldaláról van.

Kinder tejszelet:

Hozzávalók:

A piskótához: 5 db tojás, 90 g cukor, 90 g liszt, 30 g kakaópor, 1 cs. sütőpor
A krémhez: 1 cs. tejszín ízű pudingpor, 250 ml házi tej (én bolti 3,5 %-sal csináltam), 80 g cukor, 25 g vaj, 150 g mascarpone

A tojásokat kissé felverjük. Hozzáadjuk a cukrot és a többi száraz anyagot. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük és 12 perc alatt készre sütjük.
A krémhez a cukorral és tejjel megfőzzük a pudingot, kihűtjük. Amikor kihűlt, hozzákeverjük a vajat és a mascarponét.

A kihűlt tésztát félbe vágjuk, egyik felét megkenjük a krémmel. A másik felét 9 db-ra vágtam, a darabokat a krémre tesszük, majd be a hűtőbe pár órára.

Nekünk vastag és száraz lett a tésztája, a gyerekek szerint az eredeti Kinder tejszelethez semmi köze nincs, de a krémje ízlik nekik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése