2013. április 9., kedd

Bailey's-es ír sajttorta

Húsvéti vendégeskedéskor találkoztam az ír sajttortával, most ezzel búcsúzom kollégáimtól. A recept a mindmegette.hu oldalról származik.

Bailey's-es ír sajttorta


Hozzávalók:
15 dkg margarin
2 csomag Győri zabfalatok keksz
50 dkg Mascarpone
fél dl Bailey's (én 'no name' ír krémlikőrrel helyettesítettem)
10 dkg porcukor
2 dl habtejszín
6 dkg étcsokoládé

Elkészítés:
A kekszet összetörjük (zacskóba tettem és aprótalpúak sodrófával jól eldöngölték). A margarint mikro-ban felolvasztottam, belekevertem a kekszet, még melegen egy tortaforma aljába simítottam és hűtőbe tettem.

A csokit lereszeljük, összekeverjük a sajtkrémmel, krémlikőrrel, porcukorral. A tejszínt kemény habbá verjük, összekeverjük a masszával. A vajkrémet rásimítjuk a vajas kekszre, s hűtőben hűtjük. Másnap fogyasztjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése